Էրազմուս+ «Դոկտորական կրթության բարեփոխումը Հայաստանում՝ ակադեմիական համայնքի, արդյունաբերության պահանջներին և ԵՄ փորձին համապատասխան» (ARMDOCT)
Էրազմուս + ՀԳ2 Կարողությունների զարգացում
Ծրագրի համար՝ (609850-EPP-1-2019-1-AM-EPPKA2-CBHE-SP)
Տևողությունը՝ 36 ամիս (2020-2023)
Ծրագրի վեբկայք`https://armdoct.com/
Գործընկերներ
Ծրագիրն իրականացվում է 15 գործընկեր կառույցների համատեղ ուժերով, այդ թվում՝
- Եվրասիա միջազգային համալսարան (ԵՄՀ) (Համակարգող)
- Հայաստանում ֆրանսիական համալսարան (ՀՖՀ)
- Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան (ՀՊՄՀ)
- Երևանի Մխիթար Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարան (ԵՊԲՀ)
- Վանաձորի Հովհաննես Թումանյանի անվան պետական համալսարան (ՎՊՀ)
- Երևանի Վ․ Բրյուսովի անվան Պետական լեզվահասարակագիտական համալսարան (ԵՊԼՀ)
- Երևանի պետական համալսարան (ԵՊՀ)
- Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարան (ՀԱՊՀ)
- ՀՀ ԳԱԱ Ինֆորմատիկայի և ավտոմատացման պրոբլեմների ինստիտուտ (ԻԱՊԻ)
- ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոն (ԳԿՄԿ)
- ՀՀ Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն (ԿՀՄՍ)
- Եվրոպական համագործակից բուհեր
- Պորտուգալիայի կաթոլիկ համալսարան (Պորտուգալիա)
- Տերամոյի համալսարան (Իտալիա)
- Ժան-Մուլեն Լիոն 3 համալսարան (Ֆրանսիա)
- Վիլնիուսի պետական համալսարան (Լիտվա)
ARMDOCT ծրագիրը նպատակ ունի բարեփոխելու դոկտորական կրթությունը Հայաստանում Զալցբուրգի սկզբունքներին համահունչ՝ ազգային քաղաքականության և իրավական կարգավորող փաստաթղթերի, ինստիտուցիոնալ ընթացակարգերի վերանայման, գիտության և հետազոտության ինտեգրման համար անհրաժեշտ համակարգի ապահովման միջոցով։ Ծրագիրը նպատակ ունի խթանելու բուհերի և գիտահետազոտական ինստիտուտների, արդյունաբերական ոլորտի սերտ համագործակցությունը՝ ուղղված դոկտորական կրթության միջազգայնացմանը, Եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքին (EHEA) և Եվրոպական բարձրագույն հետազոտական տարածքին (ERA) ինտեգրմանը։
Ծրագրի առանձնահատուկ նպատակներն են․
- Բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների և Գիտությունների ազգային ակադեմիայի գիտահետազոտական ինստիտուտների, ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն (ԿԳՄՍ) ռազմավարական, ենթակառուցվածքային և մարդկային ռեսուրսների կարողությունների զարգացում։
- Ազգային նոր քաղաքականության, իրավական փաստաթղթերի մշակում և ԿԳՄՍ կողմից փորձնական ներդրման նպատակով հաստատում։
- Ինստիտուցիոնալ քաղաքականությունների և ընթացակարգերի մշակում ազգային վերափոխված փաստաղթերի հիման վրա և Դոկտորական կրթության կազմակերպման ձեռնարկի մշակում։
- Դոկտորական 5 դպրոցների հիմնում և գործարկում՝ Բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների, գիտահետազոտական ինստիտուտների և արդյունաբերության միջև սերտ համագործակցության ապահովմամբ։